zondag 27 februari 2011

Facebook



Jaren heb ik geroepen dat ik aan die onzin niet ging meedoen. Per slot van rekening kan je iemand bellen of mailen (wat ik ook al te weinig doe) en heb ik nog dit eenvoudige weblog. Dus waarom nog via Facebook met anderen communiceren? Als ik de onzin zie die publiekelijk wordt uitgewisseld, dan heb ik al gegeten en gedronken (overigens hebben wij de afgelopen week heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant auberge ‘De Valestalière’ van Benoit en Marlène aan de weg tussen Lasalle en St. Hippolyte du Fort (website in ontwikkeling: http://www.aubergedevalestaliere.fr/) .

Maar toch, met Facebook is veel meer te doen en ik ben overstag gegaan toen ik me abonneerde op de digitale nieuwsbrief van Len Branson die het boek ‘Superwise me’ heeft geschreven naar aanleiding van een prachtig experiment, met een al even prachtige documentaire, die ik bij ‘toeval’ zag.(daarover binnenkort meer). Dat boek gaat niet over Facebook, maar het is wel ‘a book to face’. En om de nieuwsbrief van Len optimaal te benutten moet ik aanwezig zijn op Facebook.



De naam van mijn facebook-pagina is dus Les Montades. Uiteraard de naam van onze Chambres d’Hôtes, maar het wordt nu ook een beetje een eigen naam, omdat ik dat zo moest invullen.
Voornaam: Les
Achternaam: Montades

Een mooie naam om m’n verhaaltjes op Facebook en m’n weblog mee te onderschrijven. Net als Len Branson, die eigenlijk Len Doens heet, maar die de naam van Richard Branson gebruikt vanwege de positieve uitstraling er van. Snappen jullie het nog?


Facebook dus, ik ga het maar eens even rustig ontdekken, want ik ben een facebooknerd. Kunnen jullie me op weg helpen? Help, de eerste vrienden melden zich al aan, zonder dat ik ook maar iets gedaan heb. Waar gaat dit heen?

Les Montades

Geen opmerkingen:

Een reactie posten